הכתבה

1 1
Session בקולסיאום ברומא - 15 ליולי 2003
  מימין לשמאל, לורנזו, דורי, דניאל

מה שהתחיל בנסיעה תמימה לשוויץ הסתיים ב- Jam Session מטורף עם הפריסטיילרים ברומא.

עוד לא הספקנו לחזור מפאגאנלו ושוב האיטלקים מכים שנית. איך הגעתי לשם, למה ואיך פגשתי את כולם, כל זאת מיד, אבל עכשיו זה זמן ללכת לשחק.

מיד אשוב....


טוב, עבר יום שאף אחד לא היה צריך אותי ולא התקשר לשאול לשלומי, אז אמרתי לעצמי קדימה הולכים לשחק וכמובן אחד המקומות האהובים עלי הוא ברומא.....

סתם סתם, זה ממש לא היה ככה. באמת נסעתי ליום אבל בכלל לשוויץ בנושאי עבודה. מה שכן, גיליתי שיש לי החלפות מטוסים ברומא. וצריך לחכות שם 5 שעות (ועדיין לא השתגעתי). מהנסיעה הקודמת לתחרות בפאגאנלו שמרתי על קשרים רבים ברומא עם כל השחקנים וכמובן שכבר הייתה לנו סיבה למסיבה.

באותו הבוקר של הטיסה הודעתי לחברה שאני מגיע, אמנם בהתראה קצרה אבל זה מה יצא. התיאומים היו טיפה קשים אבל תיק תק מצאתי את עצמי על הרכבת משדה התעופה לטרמיני, תחנת הרכבת המרכזית של רומא.

מרקו חיכה לי שם עם דניאל (פריסטיילר יחסית צעיר) ונסענו לפגוש את כולם בקולוסאום. אני עדיין הייתי לבוש יפה וכולם קיבלו הלם קל. כמובן שהמצב הזה נמשך בדיוק 3 דקות עד שמצאתי את עצמי בנעלי ספורט (שדאגתי להביא מראש), חולצת FLOW, ומכנס אימונים, וכמובן סט ציפורניים (שהכנתי ברכבת וכתוצאה קיבלתי הרבה מבטים מוזרים...)

המשחק היה מגניב, הרבה קהל. מה שכן כולם ברומא צריכים ללמוד לשחק Catch, הם רק יודעים להחזיק ספין. כמובן שכמעט איחרתי לטיסה אבל זה היה שווה, חבל לכם על האף.

הנסיעה לשדה התעופה הייתה מהירה מאוד וכמובן שכל הדרך דיברנו על תרגילים ועל זה שאני כבר הייתי פעמיים ברומא והם עוד לא היו בישראל. נפרדנו לשלום ובתור אות תודה השארתי להם את הצלחת שלי.

זה אחד הדברים שאני אוהב בפריסבי, קשרים בכל העולם ומשחקים ספונטניים. אני עדיין לא קולט איך ביום אחד אפשר להספיק 4 טיסות, פגישת עבודה ומשחק פריסבי וכל זה גם בשתי מדינות שונות (העולם באמת התקדם).

שלכם, D

נ.ב.

  • התמונות מהבנק בשוויץ - שלא תחשבו שהרווחתי שם משהו (כנראה שאני עדיין לא אוכל לשחק פריסבי מהבוקר עד הלילה), סתם נעמדתי שם כי זה הכי לא מתאים עם פריסבי J

  • קיבלתי הזמנה למסיבת פריסטיילרים, שמארגן לורנזו, על החוף באיטליה. ההזמנה מצורפת. אולי גם אנחנו צריכים לעשות את זה.

Y03-M07-D15_Swiss1.JPG

Y03-M07-D15_Swiss2.JPG
Y03-M07-D15_Swiss3.JPG Y03-M07-D15_Swiss4.JPG
Y03-M07-D15_Swiss8.JPG Y03-M07-D15_Swiss5.JPG
Y03-M07-D15_Swiss6.JPG Y03-M07-D15_Swiss7.JPG