כתבת פריסבי במוסף 7 ימים של ידיעות אחרונות
אנחנו מברכים על כתבת הפריסבי בידיעות. הכתבה אמורה לתת לכולם הסבר מה זה בכלל הפריסבי ולשנות להם את התפיסה לגבי הספורט. בעמוד הזה תשמעו  על כל מיני חומרים שלא נכנסו לכתבה וכמובן את תגובות הגולשים שלנו.

קישורים: מסלול שחקן חדש, ציוד, מדריך לשחקן, תגובות לכתבה


כל הרעיון לכתבה הזו התחיל כאשר רפי ברבירו הגיע ביום תמים לכיכר רבין וקיבל שוק קל ממה שהוא ראה. ישר הוא פנה לאחראיים ואמר שהוא רוצה לעשות כתבת צבע בידיעות. זה היה בפברואר 2004. והנה הוא יצא תותח והכתבה לפניכם (ידיעות אחרונות, מדור שבעה ימים בתאריך 21/05/04).

המון המון הדים לכתבה כבר הגיעו אלינו, קבוצות חדשות מצאו אותנו, אנשים שלא היכרנו שמשחקים שנים, אירועים והמון אנרגיות חדשות.

מהמידע הפנימי שלנו אנחנו יכולים לומר שנעשה עבודה של שבועות על הכתבה. ימים שלמים אל תוך הלילה. הכתבה הזו תעשה שינוי גדול בתפיסה ומציגה את הספורט בצורה מעולה, אבל כמו בכל דבר שקשור למדיה (ובמיוחד אם הוא בחינם) יש תקלות. הנה כמה דברים שהיו אמורים להיכנס לכתבה וקוצצו מפאת קוצר מקום:

  • במידה וקראתם ואתם מחפשים צלחת, אנחנו ממליצים לכם על חברת DISCRAFT (שמשום מה הושמטה באכזריות מהכתבה). במהלך הכתבה מדובר על חברת Wham-o כל הזמן, אבל זה היה אמור להיות במובן השלילי. כיום אחרי ש- WHAM זנחה וגרמה להרבה תקלות בעולם הפריסבי, הם מנסים לחזור שוב אבל יהיה להם מאוד קשה, גם מבחינת איכות הציוד, גם מבחינת המתחרים, שכבר מיצבו את עצמם חזק מאוד בשוק העולמי והכי חשוב זה מבחינת השחקנים שזוכרים לרעה את החברה.

  • לפי הממצאים האחרונים שלנו ניתן למצוא את הצלחות Discraft (תקוו שנשאר משהו) בחנויות הבאות:

    • אנרג'ים, צומת הסירה, הרצליה

    • מרכז הגלישה, הירקון 22, תל אביב

    • ריקושט, בית חירות, קניון M הדרך

    • קמאו, קניון רננים, רעננה

    • אלוף ספורט, קניון הנגב, באר שבע

    • ספורט העתיד, תחנה מרכזית, ירושלים

    • מיכלין, העצמאות 55, חיפה

  • צלחות DISCRAFT אמורות להימכר ב- 70 ש"ח (אל תקנו צלחות שעולות יותר ובטח אם הן לא של DISCRAFT. עובדים עליכם!!!).
    החנויות הנ"ל מכבדות את האנשים שבאים מהאתר הזה ונותנות להם הנחה בקניית צלחת אם תביאו הדפסה של דף זה (במידה וזה לא עבד תודיעו לנו וניתן להם בראש).

תיקון נוסף וחשוב הוא במדריך לשחקן. יש שם טעות בשמות של הזריקות בהתאמה לתמונות שהופיעו. בכתבה מופיעות זריקות Backhand ו- Chicken Wing. לא מופיע בכלל Forehand. אבל בשביל זה יש מדריך מוסמך כאן באתר.

בנוגע לפרסומת של Winner, באמת מופיעה שם צלחת Max-Flight של Wham, שעולה הון תועפות וגם עפה כמו הצרות שלנו (בקרוב תופיע בחבורת הזבל). כפי שכתוב בכתבה, לפעמים צלחות צעצוע מתומחרות גבוה יותר מצלחות סטנדרטיות. והכוונה הייתה שוב ל- DISCRAFT.

נעלי אולטימייטיב???? תמונה של נעליים בדף הפתיחה. הכוונה לנעלי אולטימייט פריסבי (תודות לנעליים של מיקי על הצילום).

עוד תיקונים יגיעו בקרוב.... בנתיים אתם מוזמנים להגיב על הכתבה בפורום שלנו

הילה מככבת בשמי ישראל. כמה טוב שיש לנו את נטע הצלמת רפי ברבירו מחליט לנסות ולראות מה יש בספורט הזה (ממה שאנחנו יודעים בקרוב תראו אותו מככב) וגם הצלם של ידיעות אחרונות מנסה את מזלו

בנוסף בחרו להגיב לכתבה מספר קוראים ושחקנים, תראו איזה כבוד

 

קישורים: מסלול שחקן חדש, צור קשר, חברו אותי