The First FLOW

אירוע ייסוד ההתאחדות הישראלית לצלחות מעופפות התקיים ב - 15/10/03 בהצלחה רבה. שבוע לפניו (ב - 8/10/03) התקיימו משחקי החימום.

כתבה זו נכתבה על האירוע בקצרה ועל המשחקים שאחריו, ע"י עילם רז,

קישורים: כתבות:אירוע ייסוד העמותה, AfterSession, כתבה כללית, כתבת משחקי החימום, דברים טובים: מצגת ה- First FLOW, סרטון הפתיחה, פרומו פלאש

לכל מי שלא מכיר אותי, קוראים לי עילם אני בן 17 ומשחק כבר כמעט שנה, דורי ביקש ממני לכתוב קצת על האירוע מגלים את פלואו אז אני אשתדל לצמצם למרות שיש לא מעט דברים שהייתי רוצה לכתוב אז ככה:

היום שלי התחיל בהקפצה מהמיטה התארגנות זריזה ועוד העברה של הזמן עם אחותי ואחיינים שלי, בשעה 16:00 יצאתי מהבית של אחותי לכיוון תל אביב, 50 דקות ואני במלון (סיפור ארוך :-) ) ישר טלפון לינון

עילם: איפה אתם

ינון: כבר במסעדה מארגנים דברים.

עילם: טוב אני אבוא לעזור...

ינון: עזוב, תבוא בזמן כי יש הפתעות...

עילם: טוב אני אגיע קצת יותר מוקדם.

ינון: סבבה, אז יאללה נתראה.

עילם: נתראה, ביי.

ינון: ביי.

אבל אני בכל זאת עם מריטת עצבים של לפגוש את כולם וגם סתם לא היה מה לעשות במלון, יוצא 45 דקות לפני הזמן, הרמת יד ומונית עוצרת עוד חמש דקות ואני כבר במסעדה. הראשון שאני פוגש הוא תומר על מערכת ההגברה סיבוב קצר ואני נתקל גם בהילה ואורון שתולים מסך למקרן האחורי, כמה דקות אחר כך אני רואה את אייל ועוד כמה חבר'ה מעתלית מגיעים לכניסה... מתחילים לקשקש על פה ועל שם וגם דורי וינון נכנסים אחרי ריצה בתל אביב לאחר שתלו שלטי הנחיה למסעדה, קצת שיחות והכרה של עוד כמה שחקנים והאירוע כבר מתחיל באיחור.

אני שמראש ידעתי שהמצלמה בידיים שלי לוקח את המצלמות של דורי ומתחיל לתעד את האירוע, בהתחלה כמה דיבורים אחר כך סרטונים ומצגות ובסוף גם קצת את השחקנים, לאחר שכל המצגות עלו וכל האנשים דיברו התחילו ההפתעות והפירוק לרוץ כל שחקן קיבל מתנה קטנה (תרתי משמע) מיני דיסק וכמה מטבעות (לא שקלים) לשחקנים נבחרים.

לאחר הדיבורים והפירוק התחילו הקטעים לרוץ חלק מהשחקנים התפזרו חלק נשארו לאכול במסעדה וחלק ובינהם אני יצאנו לשחק ברחוב, בהתחלה שיחקנו מעל לכביש בכניסה למסעדה כן כן מעל מכוניות העפנו צלחת :-), אחר כך עברנו על מאחורי המסעדה שם מצאנו את עצמנו פתאום משחקים סטרייט פריסטייל-מקפיצים על מכוניות מוסרים דרך פגיעה ושינוי כיוון בקירות סקיפים ועוד כל מיני דברים. רבע שעה בערך של משחק ועוצרת לידנו מכונית ומהמכונית יוצא (אתם לא תאמינו) דן שילון ומבקש מאיתנו להראות לו איך משחקים, כמה זריקות בייננו והוא ועוד מישהו שהיה איתו ממשיכים בדרכם, לאחר כחצי שעה בערך של משחק ודורי תומר ועוד כמה חבר'ה מצטרפים אלינו ואנחנו מחליטים לנסוע לכיכר רבין למשחק רחוב.

אנחנו מגיעים לכיכר בין הראשונים ומתחילם להריץ משחקונים, לאחר דקה מחליטים לעבור לדיסטאנס השחקנים תופסים מרחק והצלחות מתחילות לטוס בייננו, משחקים קצת ואחרי כמה משחקים וכמה תפיסות לא טובות הידיים מתחילות לכאוב ומשנים את מהלך המשחק ועוברים לשחק מעל לבריכה עם המזרקות ופה הצלחות החליטו יותר מפעם אחת לצאת לשחייה ומי אם לא אני קופץ להביא אותם, המים היו קרים, הקרקעית חלקה ועדיין לא הפריע לי להמשיך לשחק מהמים ואפילו לנסות לתפוס מאחורי הראש בקפיצה (תפיסה שכמעט גרמה לי להיספג לגמרי במים אבל הכל בתחום ההנאה), אחר דקה של עמידה במים אני יוצא ומתחיל להתלבש חזרה ואיך שאני מסיים לשים נעליים מה קורה? שוב צלחת עפה למים הורדה זריזה של הנעליים ואני שוב במים מוסר את הצלחת ומכריז שנגמרה עונת הרחצה שלי, בשלב הזה כולנו עברנו למשחקי מסירות ופריסטייל כל איש והפרטנר או הפרטנרים שלו בשלב מסויים בקטע הזה בלי שהרגשתי התחילה תחרות דיסטאנס עם צלחת מיני ואפילו הגיעו לתוצאות יפות מאוד קצת אחר כך המשכנו לשחק ואני רואה את דורי ואורון רצים ונותנים בראשים למיני (אני חייב לציין זה נראה מאוד מוזר מהצד אבל אפשר להתמכר למשחק הזה יותר בקלות מלפריסבי רגיל).

לקראת הסוף החלטנו לעשות נסיון נוסף למה שפתח את המשחקים והתחלנו להתמסר מעל כביש שמכוניות נוסעות לא היו חסרות בו (דורי מצטער על הגובה לא רציתי לקחת סיכון).

המשחקים כבר התחילו להיגמר ואנשים התחילו להתפנות אני בינהם בדרך למכונית התמסרנו מצד לצד של כביש רגוע שם עשינו אפילו סליידים על ספסלים ינון ביצע טיפ על עמוד שלא ידע מה נחת עליו וגם לי היה ניסיון לתפוס עם הרגליים בזמן שאני מבצע דגל על עמוד.

הגענו לרכב ואצלי כל האדרנלין בוער, הקפצה לרחוב של המלון (תודה רנה) ואני נפרד מכולם בזריזות מכניס את הדברים שלי לכיסים ומתחיל ללכת תוך כדי ניסיונות להכין לעצמי לתפיסות שחלק הצליחו וחלק גרמו למי שהיה ברחוב להרים גבה והייתה פעם אחת שבאו לשאול אותי איך אני עושה את זה הסבר מהיר על לאן ללכת ומתי (לחוף) וקצת הסבר על איך הצלחת שונה מכל צלחת אחרת ואני נפרד מהם ומגיע למלון.

מקלחת, שינה ולמחרת ב9:00 בבוקר אני יוצא לתחנה המרכזית מגיע בשנייה האחרונה לאוטובוס ויוצא בדרך הביתה שכל הדרך אני משחק עם המיני ולא מעט פנים סקרניות הציצו עלי שואלים: מה?

הגעתי הביתה בצהריים טלפון לחבר שלי ותוך חמש דקות הוא אצלי ואנחנו יוצאים לשחק

אז כמה אפשר לתמצת? :-)

תזרמו

ושיהיה לכם יום ניפלואו :-)